Hollywood of Finlandista viiden tähden elämään – Millainen iskulause toimii kunnan markkinoinnissa?

Pornaisten kunta vaihtoi vanhan iskulauseensa eli sloganinsa ”Luonnollisesti lähellä” räväkkään ”Hollywood of Finlandiin” muutama vuosi sitten. Kalajoki puolestaan lupaa ”Viiden tähden elämää”. Millainen slogan toimii kunnan markkinoinnissa ja millainen ei? Sitä tutkitaan Turun yliopiston monitieteellisessä projektissa.

Kuva: Matti Pikkujämsä
Julkaistu Muokattu

Pornaisten kunta vaihtoi vanhan sloganinsa ”Luonnollisesti lähellä” räväkkään ”Hollywood of Finlandiin” muutama vuosi sitten.

Kunnanjohtaja Hannu Haukkasalo kertoo, että sloganin lähestymistapa on humoristinen, mutta vain osi...

Haluatko lukea enemmän? Kirjaudu sisään tilaajatunnuksillasi

Kuntalehden digitilaajana saat pääsyn kaikkiin verkkosisältöihin, tähtijuttuihin sekä kattavaan näköislehtiarkistoon.

Haluatko uppoutua uutisiimme myös ilman päätelaitteita? Täydennä tilaustasi printillä! Tilaa printtilehti osoitteessa kuntalehti.fi/tilaa

Powered by Labrador CMS